Gondolkodtál már azon, hogy az egyiknek miért sikerül, míg a másiknak meg nem?
Látszólag hasonló képességekkel és háttérrel rendelkező emberek akár teljesen más utat járnak be az életben, attól függően, hogy milyen lenyomatok vannak a tudatalattijukban. Ezen lenyomatok egy részét örökölték, másik részét a környezetükből vették át, harmadrészt az őket ért hatások alapján alakultak ki és váltak belőlük hiedelemek és viselkedésminták.
Az Irracionális Marketing az a könyv, ami betekintést nyújt a vállalkozók pszichológiájába.
Egy forradalmi könyv, ami bemutatja, hogyan hatnak a viselkedésminták és traumák a vállalkozásunkra és a karrierünkre.
Az örökölt, felvett és kialakult hiedelmek, traumák és viselkedésminták meghatározzák az életünk minőségét, ahogy a karrierünket is.
Ahogy azt is, hogy milyen könnyedén, milyen módon vagy felfogásban tudjuk megteremteni életünk alapjait adó hivatásunkat és az ehhez kapcsolódó anyagi biztonságot. Ezek azok a tényezők, amik eldöntik életünk minőségét.
A szerző saját élményei, felismerései és példái alapján nyújt betekintést a tudatalattink működésébe a karrier területén. Rendszerezi, összefoglalja és gyakorlatokkal végigvezet minket a változás útján, hogy megleljük a saját válaszainkat, és könnyebben elinduljunk a nekünk szánt úton.
Szia! A nevem Hermes Zoltán. Közel 20 éve foglalkozom marketinggel, vállalkozással, és 15 éve meditációval, emellett egyéb buddhista gyakorlatokkal.
Ezalatt az idő alatt számos cég felfutását segítettem a pár milliós bevételi szinttől az akár milliárdos éves árbevételig.
Belülről ismerem a vállalkozói élet nehézségeit, mentális kihívásait és akadályait. 18 éves vállalkozói létem során voltam már szabadúszó, marketing vezető, pár fős marketing ügynökség, majd egy 24 fős cég tulajdonosa és vezetője. Karrierem során háromszor álltam már talpra egy-egy anyagi csőd után.